Szukaj
Szukaj
Szukaj
Dziś niedziela, 26.02.2017

Gwiazdy wspierają kampanię społeczną – ostrzegają przed nierozważnym korzystaniem z zabiegów medycyny estetycznej

Advertisement

Kampania Primum non nocere

W Gold Clinic odbyła się uroczysta inauguracja społecznej kampanii na rzecz bezpieczeństwa w medycynie estetycznej. Organizatorzy spotkania: marka BTL – światowy lider w dystrybucji urządzeń m.in w medycynie estetycznej, klinika Gold Clinic dr. Macieja Rogali podkreślali w czasie spotkania role i wagę przysięgi Hipokratesa, naczelnej zasady etycznej w medycynie.

Od wielu lat organizuję kampanie na temat bezpieczeństwa w medycynie estetycznej i chirurgii plastycznej. Dzięki temu, że przypominamy sentencję przysięgi Hipokratesa „Primum non nocere” zwracamy uwagę na to, co w medycynie jest najważniejsze, czyli etykę. Teraz w dobie internetu kierujemy się cenami, promocjami, działamy szalenie impulsywnie, a niestety należy pamiętać, że jeśli decydujemy się na zabieg z zakresu medycyny estetycznej to powinniśmy sprawdzić miejsce do którego się udajemy, lekarza, cały personel. W tym przypadku wszelka bylejakość i przypadkowość powinna być wykluczona – mówi Beata Łapińska – pomysłodawczyni akcji

Podczas spotkania przypomniano jak ważną kwestią jest, aby lasery i inne urządzenia spełniały międzynarodowe standardy bezpieczeństwa i pracował na nich tylko wykwalifikowany personel.

Cały czas kładziemy nacisk na bezpieczeństwo, poczucie bardzo dobrze wyszkolonych lekarzy, bezpieczeństwo z punktu widzenia samego zabiegu, jak i urządzeń, żeby ten zabieg przebiegał w łatwy i przyjemny sposób dla lekarza, a z punktu widzenia pacjenta przynosił konkretny efekt – wyznał Sławomir Sobusiak, dyrektor generalny BTL Polska

Kampanię prowadziła Beata Łapińska, a szczytne jej przesłanie poparło wiele gwiazd, dla których bezpieczeństwo także jest priorytetem.

Jakiekolwiek uleganie reklamom, namowom, promocjom wyjątkowym w tym czasie świadczy o naszej słabości. Musimy zawsze wiedzieć do kogo idziemy, od jakiego miejsca, lekarza, czy ma dobry sprzęt, produkty. Przecież chodzi o nas, nasz wygląd, naszą twarz – zdradziła Beata Ścibakówna

Błagam was, nie wierzcie w to, że jeśli widzicie jakiś mega tani zabieg to jest to okazja i trzeba pędzić. To jest pierwszy moment, kiedy czerwone światełko powinno nam się zaświecić – dodaje Grażyna Wolszczak

Całą relację z wydarzenia możecie zobaczyć poniżej.

BTL

Gwiazdy wspierają kampanię społeczną Premium non nocere Beaty Łapińskiej

Jak dbasz o urodę?



Komentarzy: 2


gojdz | 16 stycznia 2017, 20:27

jak zesz oni potrafia byc obludni.


Gość | 13 stycznia 2017, 20:26

Dostali kase to liżą d…e tym,którzy placa


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

×